Karimatka Klymit Insulated Static V Lite

Kód: 006636
3 227 Kč 2 667 Kč bez DPH
Skladem
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

Pohodlná a široká 4-sezonní karimatka s luxusní hmotností.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Díky syntetické izolaci dosahuje hodnoty R 4.4, což bude stačit na celoroční použití. Stejně jako ostatní karimatky Klymit využívá komory do V a speciální, pocitově tvrdší, postranní komory, díky kterým nebudete z karimatky v noci sjíždět.

Uživatelé kteří na Klymit přešli od jiných značek vyzdvihují hlavně pohodlí, to že je karimatka pocitově výrazně širší a to že se při své velikosti nafoukne jen pár výdechy (cca. 12ti). Mohlo by se zdát, že ta trocha foukání navíc u konkurence nehraje vliv, ALE – s každým výdechem do karimatky vpravíte určité množství vody, kterou jen tak nedostanete ven. Karimatka těžkne a navíc může začít plesnivět. Polovina výdechů oproti konkurenci pak hraje obrovskou roli!

Ve srovnání  s klasickou V2 zvolil výrobce u Insulated V Lite kvůli hmotnosti lehčí materiál na spodek (30D). To by ovšem nemělo ničemu vadit, protože karimatka je určená pro kempování v chladných podmínkách – na sněhu jí těžko píchnete a v mraze spí málokdo bez stanu, žďáráku nebo aspoň Tyveku pod sebou… a navíc konkurenční Neo Air X-Lite používá stejnou gramáž a nikdo s tím za dlouhé roky neměl problém.

Doplňkové parametry

Kategorie: Nafukovací karimatky
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 540 g
Orientační hodnota tepelného odporu: 4.4 R
Přepravní obal: Ano
Rozměry: 183 cm x 59 cm x 6.5 cm
Materiál: 30D Polyester
Rozměry po sbalení: Ø 13 x 20 cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

klymit%20logo

Americká značka Klymit je v současnosti leaderem na poli výroby a vývoje karimatek. Nafukovací karimatky Klymit patří mezi jedny z nejodolnějších a nejlehčích na světě, a to za velmi přijatelnou cenu.

Cílem společnosti je být stále o krok napřed před konkurencí, k čemuž používá kombinaci nových technologií a odlišného přístupu. Vždyť kdo by si byl pomyslel, že karimatka, ve které je víc děr než materiálu se může stát bestsellerem.