Reklamační řád a vrácení zboží

Kontakt na servisní oddělení

Mail: servis@activent365.com
Tel.: +420 731 106 802

Možnost výměny nebo vrácení zboží

Zákony České republiky udávají možnost vrácení zboží zakoupeného přes prostředky dálkové komunikace (uzavření kupní smlouvy na dálku) bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud nejste se zakoupeným zbožím spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), nabízíme Vám možnost zboží vyměnit. Zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání zboží (nebo po osobním doručení) na adresu provozovny – Běloveská 187, 547 01 Náchod.

Pro výměnu zboží prosím použijte formulář Odstoupení od smlouvy.

Zboží musí být dodáno neporušené, jak bylo převzato od prodávajícího a schopné dalšího prodeje. Doporučujeme spolu se zbožím dodat při prodeji obdržené listiny, jako je faktura, záruční list a jiné. Usnadní nám to bezchybně provést celý proces výměny zboží.

Více informací v úplném znění o vrácení zboží naleznete v obchodních podmínkách.

Na zboží zakoupené v období od 1.11 do 24.12 poskytujeme prodlouženou lhůtu na výměnu zboží a to vždy do 31.1. následujícího roku.
V případě, že požadovaná velikost produktu nebude již skladem, případně, bude-li se jednat o nevhodný dárek, lze jej vyměnit za jiné zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě a rozdíl pak doplatit. Také lze zboží vyměnit za dárkový poukaz ve stejné hodnotě. Více informací ZDE.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu serivs@activent365.com, případně telefonicky. Zároveň Vás žádáme o vyplnění Reklamačního formuláře. Ve formuláři prosím vyplňte preferovaný způsob dopravy v políčku pro jiné doplňujicí údaje ve spodní části formuláře. Vytištěný formulář pošlete spolu s produktem na adresu provozovny – Běloveská 187, 547 01 Náchod.

  • Vadný výrobek má zákazník povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesílatele.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
  • Doporučujeme vadné místo řádně označit a popsat (křídou, samolepkou, atp.)
  • Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
  • Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
  • Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů. O vyřízení Vás budeme informovat.
  • Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme ho přijali, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Záruční doba je uvedena u každého produktu, min. 24 měsíců.
  • Záruční doba na poskytnutém servisu je 3 měsíce
  • Záruční doba na náhradní díly je 24 měsíců