Karimatka Klymit Insulated Static V Lite

Code: 006636
€128,95 €106,57 excl. VAT
Skladem
Barva
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.
Delivery offer

Pohodlná a široká 4-sezonní karimatka s luxusní hmotností.

Detailed information

Product detailed description

Díky syntetické izolaci dosahuje hodnoty R 4.4, což bude stačit na celoroční použití. Stejně jako ostatní karimatky Klymit využívá komory do V a speciální, pocitově tvrdší, postranní komory, díky kterým nebudete z karimatky v noci sjíždět.

Uživatelé kteří na Klymit přešli od jiných značek vyzdvihují hlavně pohodlí, to že je karimatka pocitově výrazně širší a to že se při své velikosti nafoukne jen pár výdechy (cca. 12ti). Mohlo by se zdát, že ta trocha foukání navíc u konkurence nehraje vliv, ALE – s každým výdechem do karimatky vpravíte určité množství vody, kterou jen tak nedostanete ven. Karimatka těžkne a navíc může začít plesnivět. Polovina výdechů oproti konkurenci pak hraje obrovskou roli!

Ve srovnání  s klasickou V2 zvolil výrobce u Insulated V Lite kvůli hmotnosti lehčí materiál na spodek (30D). To by ovšem nemělo ničemu vadit, protože karimatka je určená pro kempování v chladných podmínkách – na sněhu jí těžko píchnete a v mraze spí málokdo bez stanu, žďáráku nebo aspoň Tyveku pod sebou… a navíc konkurenční Neo Air X-Lite používá stejnou gramáž a nikdo s tím za dlouhé roky neměl problém.

Additional parameters

Category: Inflating mats
Warranty: 2 years
Hmotnost: 540 g
Orientační hodnota tepelného odporu: 4.4 R
Přepravní obal: Ano
Rozměry: 183 cm x 59 cm x 6.5 cm
Materiál: 30D Polyester
Rozměry po sbalení: Ø 13 x 20 cm

Be the first who will post an article to this item!

Only registered users may post articles. Please log in or register.

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field:

klymit%20logo

Americká značka Klymit je v současnosti leaderem na poli výroby a vývoje karimatek. Nafukovací karimatky Klymit patří mezi jedny z nejodolnějších a nejlehčích na světě, a to za velmi přijatelnou cenu.

Cílem společnosti je být stále o krok napřed před konkurencí, k čemuž používá kombinaci nových technologií a odlišného přístupu. Vždyť kdo by si byl pomyslel, že karimatka, ve které je víc děr než materiálu se může stát bestsellerem.